Termeni si conditii
Informații Utile
1. Adaugă produsele în Coșul de cumpărături
În momentul în care ai găsit un produs pe care dorești să îl achiziționezi, apasă pe butonul „Adaugă în coș” (în pagina de prezentare a produsului)
2. Vizualizează Coșul de cumpărături (opțional)
În partea dreapta-sus a site-ului vei găsi o pictogramă sub forma unei genti(papornite) deasupra care va fi semnala printr-o bulină ca in cos exista produse. Apasă această pictogramă, iar din meniul care se va deschide in partea dreaptă, unde poti vizualiza produsele aflate in cosul de cumparaturi, apasă butonul „Finalizare”. În această pagina poți să vizualizezi produsele adăugate de tine cu prețurile unitare aferente, poți să modifici numărul de bucăți pe care dorești să le achiziționezi sau din contra poți să renunți la anumite produse. Dacă ai efectuat modificări, de adaugare sau renuntare la anumite produse actualizarile de pret se vor face automat in timp real.
Pasul urmator este de a adauga datele de livrare si facturare necesare expeditiei dumneavostre
Dupa adaugarea datelor de livrare si facturare se va adauga costul de livrare la totalul costului necesar care va trebui platit ulterior.
Pentru a adauga și alte produse, apasă butonul „Continua cumparatuile”, produsele alese deja rămânând în coș.
3. Finalizează comanda
Completează datele solicitate, scrie-ne eventualele mențiuni/observatii legate de comanda ta, modalitatea de plată, confirmă faptul că ești de acord cu Termeni și condiții și lansează comanda, apăsând butonul” Catre plata”.
Nu este obligatoriu să-ți creezi un cont pentru a plasa o comandă dar dacă ai un cont vei beneficia de mai multe avantaje.
Dacă vei dori în schimb să vii și să ridici personal produsele, te vom putea aștepta cu pachetul pregătit. Nu trebuie să faci nimic altceva decât să ne comunici ce dorești.
Introdu datele de facturare și livrare
În partea dreapta-sus a site-ului vei găsi pictograma unei genti(papornite) deasupra la care apare o bulina verde, ce semnaleaza ca aveti produse adaugate in cosul de cumparaturi. Apasă această pictograma, iar din meniul care se va deschide, apasă butonul „Finalizează comanda”. În aceast meniu după ce vei completa datele de facturare și de livrare, vei putea opta pentru una dintre cele două modalități de plată: Plata online/card bacar, Plata ramburs sau Transfer bancar.
1. Plata ramburs
Se poate ca plata produselor și a costurilor cu expedierea și transportul sa se faca direct la curier, la momentul livrării.
2. Transfer bancar
Pentru comenzile pentru care ai selectat această metoda de plată, expedierea produselor se va face imediat după confirmarea creditării contului PLANET WILD SRL cu suma de plată, introducându-se astfel de la momentul plății un decalaj de 1-2 zile lucrătoare.
3. Plata online cu cardul
Se poate achita direct pe site-ul nostru www.planetwild.ro contravaloarea produselor si costurile de expediere si transport aferent comenzii tale.
Expediere și Livrare
Metoda
Societatea care administrează site-ul www.planetwild.ro este PLANET WILD SRL („PLANET WILD”) având sediul social în Brasov, strada Carpatilor, nr.6, bl E28, parter, ap 2, 500260, judetul Brasov, România, Numărul de ordine în registrul comerțului J8/1117/2022, Cod Unic de Înregistrare 45965290 și Capitalul social subscris și vărsat de 200 RON.
Livram cu Fan Courier, Urgent Cargus, DHL, Sameday precum si alte firme de curierat rapid .
Poți lansa comenzi zilnic între orele 00:00 și 24:00. Garantarea expedierii produselor în cursul aceleiași zile lucrătoare este posibilă în cazul în care comanda a fost lansată până cel mai târziu la ora 14:00.
Ne obligăm să asigurăm ambalarea, sigilarea și etichetarea corespunzătoare a coletului.
Te rugăm să acorzi atenția cuvenită completării datelor în formularul de comandă, deoarece în cazul în care documentele de transport vor fi completate cu datele incorecte furnizate, ne declinăm orice responsabilitate pentru eventualele întârzieri.
Curierul va încerca să efectueze livrările de Luni și până Vineri, între orele 9.00 și 18.00. Curierul va încerca să livreze pachetul timp de două zile lucrătoare consecutive, lăsând o notificare pentru fiecare încercare. Dacă curierul nu poate livra coletul datorită unei adrese incorecte, va face tot posibilul, în limite rezonabile, să găsească adresa corectă. Curierul ne va anunța de modificarea făcută și va încerca să livreze coletul la adresa corectă, putând cere însă taxe suplimentare.
Poți da instrucțiuni speciale (prin intermediul site-ului curierului sau prin orice alt mijloc) ca livrarea coletului să se efectueze către o altă locație/persoană (spre exemplu: un vecin sau o adresă din vecinătate) sau îți poți exprima dorința de a ridica coletul de la o adresă dintr-o locație aprobată de curier. În aceste cazuri însă, curierul nu mai este răspunzător pentru nicio pierdere sau deteriorare de orice fel, produsă ca rezultat al îndeplinirii instrucțiunilor speciale de livrare furnizate de tine. Curierul își rezervă dreptul de a percepe o taxă de administrare pentru îndeplinirea instrucțiunilor speciale de livrare.
Pachetele nelivrate se vor întoarce în depozitul nostru. Vei achita contravaloarea tur si a returului în cazul în care coletul nu poate fi livrat din următoarele motive: au fost făcute doua încercări de livrare, refuzi primirea coletului și/sau refuzi achitarea contravalorii mărfii.
În cazul în care constați daune ale coletului (coletul este rupt, desigilat, cu urme de umezeală, există suspiciunea că produsele sunt sparte/scurse etc.), acestea trebuiesc menționate pe loc și în mod expres pe foaia de livrare și îi vei cere curierului să returneze coletul către Planet Wild, nefiind necesară achitarea vreunei taxe. În cazul în care coletul pare a fi intact și totuși în interiorul lui, atunci când l-ai deschis, ai găsit produse sparte, topite, rupte, desigilate etc. te rugam să faci imediat poze cu conținutul așa cum l-ai deschis, fără a scoate produsele din cutie. Pozele pe care ni le vei trimite, reprezintă justificarea noastră, în relaționarea cu curierul, vizavi de modul de ambalare și daunele produse. În ambele cazuri, te rugăm să ne anunți imediat, pentru a-ți trimite în cel mai scurt timp posibil un nou colet, înlocuindu-ți produsele deteriorate. Vei lăsa astfel, în seama noastră, toate grijile legate de transport. Nu-ți rămâne decât să te bucuri de produsele comandate.
Timpi și costuri
Expediem comenzi de luni până vineri, livrarea urmând a fi efectuată cu precădere în dimineața zilei următoare. Livrarea poate dura în unele cazuri până la 48 de ore. Te rugăm să reții că termenele de livrare sunt pentru zile lucrătoare și că zilele libere sau sărbătorile naționale nu sunt luate în considerare. Excepții sunt și cazurile de forță majoră (calamități, calamități naturale, drumuri impracticabile, accidente etc.). Produsele sunt livrate la adrese, oriunde în România. Expedierea comenzii îți va fi comunicată printr-un e-mail / SMS trimis de firma de curierat. Planet Wild își rezervă dreptul de a confirma comenzile înainte de a le îndeplini, contactând clienții.
Expedierea și livrarea produselor va fi gratuită pentru comenzile care depăşesc valoarea de 400 RON (TVA inclus). Se va aplica un tarif de expediere și livrare pentru comenzile cu un preţ mai mic decât această sumă, în valoare de 15 RON (TVA inclus). Se va percepe un tarif suplimentar pentru zonele care nu sunt acoperite de serviciile firmei de curierat. Vei fi notificat înainte de expediere, asupra costurilor suplimentare, având posibilitatea de a opta pentru livrarea la domiciliu, prin asumarea costului suplimentar de transport sau ridicarea personală a produselor de la cel mai apropriat centru zonal al firmei de curierat.
În măsura în care, pentru anumite localități, există o ofertă mai bună, disponibilă la un alt curier, îți vom oferi această alternativă, pentru că dorința noastră expresă este aceea de a face tot ce este posibil pentru a menține costurile la un nivel cât mai mic.
Planet Wild SRL își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze expedieri ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Planet WIld care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii române.
Țările în care expediem
Expediem, în principiu, către orice țară, cu confirmare telefonică prealabilă a comenzii. De aceea te rugăm să ne trimiți un număr de telefon valid la care să te putem contacta. Pentru expedierile internaționale este neceasară plata în avans a produselor și a costurilor de expediere și livrare.
Site-ul ar trebui să recunoască în mod automat țara din care te-ai conectat și o va stabili ca destinație implicită de livrare.
Urmărirea coletului
După ce vom efectua expedierea îți vom trimite numărul AWB-ului (Air Waybill), iar tu vei putea verifica în orice moment, pe platforma curierului ce va efectua transportul coletului, care este poziția coletului. Introdu numărul AWB-ului în căsuța „Track & Trace”, pentru a afla în timp real unde se află coletul pe care ți l-am trimis.
La PLANET WILD SRL („PLANET WILD”), scopul nostru este acela de ați asigura deplina satisfacție privind serviciile și produsele noastre atunci când folosești www.planetwild.ro . Pentru cumpărăturile făcute, dacă dintr-un motiv sau altul te-ai răzgândit, poți să-ți exerciți dreptul de a returna produsele.
Pentru a beneficia de acest serviciu te rugăm să ne contactezi cel mai tarziu în a 10-a zi lucrătoare de la data ridicării/recepționării produsului. Ai dreptul să renunți la cumpărare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în acest termen.
Dreptul de returnare a produselor se consideră exercitat în mod corect după ce următoarele condiții au fost îndeplinite în totalitate:
- a) Scrie-ne un mail la info@planetwild.ro in care sa ne precizezi data comenzii, numele si alte detalii daca doresti.
- b) Eticheta de identificare trebuie să fie pe produs, împreună cu sigiliul de unică folosință, care constituie parte integrantă a produsului;
- c) Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original complet în care au fost livrate;
- d) Produsele și ambalajele nu trebuie să fie deteriorate, incomplete, cu urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau accesorii lipsă;
- e) Expedierea produsului a fost făcută în termen de maxim două zile lucrătoare de la primirea emailu trimis catre noi Planet Wild.
Dacă ai îndeplinit toate cerințele stabilite mai sus, Planet Wild va rambursa integral prețul produselor achiziționate și returnate. Vei plăti doar pentru costul transportului de returnare, cu excepția cazului în care PLANET WILD SRL va scuti în mod expres acest cost.
În cazul în care te decizi să utilizezi curierul recomandat, PLANET WILD va plăti costurile de returnare pentru tine și le va reține din sumele ce trebuiesc să îți fie rambursate. În cazul în care vei apela la un alt curier, va trebui să plătești în avans pentru returnare. Cu serviciul de curierat agreat de PLANET WILD, îți vor fi rambursate sumele chiar și în caz de furt sau pierdere în timpul returului către sediul nostru.
Veți fi anunțat dacă produsele returnate nu pot fi acceptate, deoarece acestea nu sunt conforme cu condițiile indicate la literele a), b), e) din paragraful precedent. În acest caz, poți alege să ai produsele cumpărate retrimise către tine pe cheltuiala ta. Dacă refuzi livrarea de mai sus, PLANET WILD își rezervă dreptul de a reține produsele și suma plătită pentru achiziționarea lor.
Vei fi, de asemenea, contactat în cazul în care returul nu poate fi acceptat, deoarece acesta nu este conform cu condițiile indicate în litere c) și d) din paragraful precedent. În acest caz, poți alege să accepți o scădere a sumelor de rambursat, din cauza scăderii în valoare a produselor returnate, sume de care vei fi informat sau pentru a avea produsele achiziționate retrimise pe cheltuiala ta. În cazul în care refuzi această livrare, PLANET WILD își rezervă dreptul de a reține produsele și sumele indicate ca urmare a scăderii în valoare a produselor returnate.
Cum returnez?
Am creat o procedura foarte ușoară de retur, în scopul de a face experiența de cumpărături online o experiență cât mai plăcută pentru tine, chiar și atunci când nu ești pe deplin mulțumit cu achiziția ta.
- Asigură-te că produsele și ambalajele sunt în aceeași stare în care le-a primit inițial, cu toate etichetele, sigiliile, accesoriile etc. încă atașate.
- Pregătește pachetul, noi vom trimite AWB-ul de la firma de curierat, tu trebuie doar sa lipesti pe pachet AWB ul si gata pentru tine. De aici ne ocupam noi :)
Rambursare
După ce Planet Wild SRL a primit produsele returnate și a verificat că toate condițiile au fost îndeplinite, vei primi o confirmare prin e-mail că produsele returnate au fost acceptate sau, în cazul în care a fost detectată o scădere în valoare a produselor returnate, vei primi un e-mail în care vei fi informat de suma dedusă din rambursare. Indiferent de forma de plată utilizată, procedura de rambursare va începe în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care Planet Wild SRL a verificat că returul a fost efectuat în conformitate cu condițiile de mai sus.Trebuie sa stii ca ne dam tot interesul in cateva zile sa o rezolvam. Planet Wild îți va solicita în scris detaliile despre contul în care se va ordona rambursarea. Rambursarea sumelor va fi ordonată numai pentru produsele și ambalajele returnate în mod corespunzător.
Eticheta de identificare
Toate produsele comercializate de către vânzător includ o etichetă de identificare atașată, împreună cu un sigiliu de unică folosință. Produsele returnate fără etichetă sau sigiliul de unică folosință nu vor fi acceptate.
Curierul
Vei fi informat de către PLANET WILD, despre curierul agreat pentru expedierea produselor. Dacă utilizezi curierul recomandat de noi, PLANET WILD va plăti costurile de transport și va urmări pachetul în orice moment. Te rugăm să contactezi curierul (sau să vizitezi site-ul lor) și să organizezi preluarea coletului. Dacă te decizi să utilizezi un curier diferit de cel oferit de către PLANET WILD, va trebui să plătești în avans pentru costurile de returnare și vei fi responsabil în caz de pierdere, furt sau deteriorare a produselor în timpul transportului.
Cod de consum
Aceste condiții de exercitare a dreptului de retur, fac parte integrantă din Termeni și condiții și sunt reglementate de legea română. Pentru informațiile complete despre returnare și rambursare te rugăm să citești deci, cu atenție, Termeni și condiții. Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri, cum ar fi returnările repetate.
Ambalaj cu defect
Ce înseamnă un ambalaj cu defect? Înseamnă un flacon de sticlă, un capac de aluminiu sparte sau crăpate dar în niciun caz un conținut alterat. În mod normal nu există nici cea mai mică șansă să se întâmple așa ceva. Totuși, în cazul în care ai primit un produs cu defect, ne obligăm să îl înlocuim imediat. Cand produsele ți-au fost livrate prin intermediul curierului, trimiterea noului produs se va face imediat ce curierul este disponibil pentru ridicarea coletului, cel mai târziu în prima zi lucrătoare, ulterioară zilei în care ne-ai informat. În situația în care înlocuirea nu poate fi făcută, un exemplu fiind epuizarea stocului pentru produsul respectiv, vom stabili de comun acord, bineînțeles fără niciun inconvenient semnificativ pentru tine, o compensare în mod corespunzător sau returnarea sumei plătite. Totul depinde de dumneavoastra.
Avantajele tale
Comenzile mele
În această secțiune vei găsi istoricul comenzilor plasate ca utilizator înregistrat.
Poți să vezi detaliile fiecărei comenzi sau retururile (numărul comenzii, data la care ai plasat comanda, care este starea ei, suma plătită, detalii cu privire la produsele cumpărate, costurile de expediere și livrare, adresele de facturare și livrare etc.) și bineînțeles, să urmărești fiecare expediere în parte.
Adresa mea
Adresa mea este secțiunea în care poți salva atât adresa de facturare cât și o adresă diferită de livrare. sau, pur și simplu, dorești ca livrarea să fie efectuată la birou, atâta timp cât ea se întâmplă în timpul programului tău de lucru.
Dacă te autentifici, înainte de a finaliza comanda, poți alege direct din formularul de comandă, una sau mai multe dintre adresele salvate în Adresa mea, fără să fie nevoie să completezi datele de fiecare dată când revii pe www.planetwild.ro. Încercăm astfel, să-ți facem procesul de cumpărare chiar și mai rapid.
Poți modifica adresele tale în orice moment și bineînțeles poți să-ți definești adresa primară care va apărea în mod automat în Coșul de cumpărături.
Cum îmi creez un cont nou?
În meniul din stanga sus ai link-ul către Contul meu, unde va trebui sa introduce datele tale. Este suficient să-ți introduci adresa de e-mail, numele tau și să alegi o parolă pentru a deveni utilizator înregistrat.
Înregistrarea este absolut gratuită, nu implica nicio obligație comercială din partea ta și durează doar cateva secunde. Înregistrează-te acum pe www.planetwild.ro.
Cum schimb detaliile unui cont?
Poți să-ți actualizezi detaliile contului în orice moment. Înregistrează-te în Contul meu, iar în meniul vei avea DETALII CONT. Aici poți modifica: Prenumele, Numele, adresa de e-mail și parola. Apasă SALVEAZĂ MODIFICĂRI pentru a valida modificarea oricăreia dintre aceste informații.
Am uitat parola / Cum îmi recuperez parola?
Dacă ți-ai uitat Parola, accesează link-ul Ai uitat parola? care poate fi găsit în toate zonele site-ului acolo unde detaliile contului tău sunt necesare. Introdu numele de utilizator sau adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat și vei primi un e-mail cu informațiile necesare în câteva minute. Urmează instrucțiunile primite și recuperează-ți parola sau stabilește-ți una nouă.
Abonare
Newsletter-ul îți aduce informații ce privesc www.planetwild.ro , fie că este vorba despre un nou produs sau serviciu, fie că este vorba despre informații de actualitate despre beneficiile plantelor si nu numai (studii, articole, comunicate), modificări de Termeni și condiii, aspecte legale etc. pe care le scriem si actualizam tot timpul,.
Te poți abona în orice moment, completând în modulul de Newsletter, pe care îl găsești în partea de jos a site-ului, adresa de e-mail la care dorești să primești informările noastre.
În cadrul politicii noastre anti-spam nu tolerăm mesajele nesolicitate (spam), acesta fiind motivul pentru care abonarea la Newsletter se va face doar după confirmarea adresei de e-mail pe care ne-ai trimis-o.
Dezabonare
Fiecare Newsletter trimis de către www.planetwild.ro va conține instrucțiuni clare de dezabonare. Te poți dezabona imediat, în orice moment, prin accesarea link-ului „Dezabonare” pe care îl vei regăsi în partea de jos al fiecărui Newsletter primit sau completând în formularul de Contact, la mesaj – „Dezabonare” și la e-mail – adresa pe care o dorești ștearsă din lista noastră.
Bineînțeles că vom opera solicitările imediat.
Totodată, Planet Wild SRL garantează că din momentul dezabonării, nu vei mai primi edițiile viitoare ale Newsletter-ului.