Detalii expediere
Expediere și Livrare
Metoda
Societatea care administrează site-ul www.planetwild.ro este PLANET WILD SRL („PLANET WILD”) având sediul social în Brasov, strada Carpatilor, nr.6, bl E28, parter, ap 2, 500260, judetul Brasov, România, Numărul de ordine în registrul comerțului J8/1117/2022, Cod Unic de Înregistrare 45965290 și Capitalul social subscris și vărsat de 200 RON.
Livram cu Fan Courier, Urgent Cargus, DHL, Sameday precum si alte firme de curierat rapid .
Poți lansa comenzi zilnic între orele 00:00 și 24:00. Garantarea expedierii produselor în cursul aceleiași zile lucrătoare este posibilă în cazul în care comanda a fost lansată până cel mai târziu la ora 14:00.
Ne obligăm să asigurăm ambalarea, sigilarea și etichetarea corespunzătoare a coletului.
Te rugăm să acorzi atenția cuvenită completării datelor în formularul de comandă, deoarece în cazul în care documentele de transport vor fi completate cu datele incorecte furnizate, ne declinăm orice responsabilitate pentru eventualele întârzieri.
Curierul va încerca să efectueze livrările de Luni și până Vineri, între orele 9.00 și 17.00. Curierul va încerca să livreze pachetul timp de două zile lucrătoare consecutive, lăsând o notificare pentru fiecare încercare. Dacă curierul nu poate livra coletul datorită unei adrese incorecte, va face tot posibilul, în limite rezonabile, să găsească adresa corectă. Curierul ne va anunța de modificarea făcută și va încerca să livreze coletul la adresa corectă, putând cere însă taxe suplimentare.
Poți da instrucțiuni speciale (prin intermediul site-ului curierului sau prin orice alt mijloc) ca livrarea coletului să se efectueze către o altă locație/persoană (spre exemplu: un vecin sau o adresă din vecinătate) sau îți poți exprima dorința de a ridica coletul de la o adresă dintr-o locație aprobată de curier. În aceste cazuri însă, curierul nu mai este răspunzător pentru nicio pierdere sau deteriorare de orice fel, produsă ca rezultat al îndeplinirii instrucțiunilor speciale de livrare furnizate de tine. Curierul își rezervă dreptul de a percepe o taxă de administrare pentru îndeplinirea instrucțiunilor speciale de livrare.
Pachetele nelivrate se vor întoarce în depozitul nostru. Vei achita contravaloarea tur si a returului în cazul în care coletul nu poate fi livrat din următoarele motive: au fost făcute doua încercări de livrare, refuzi primirea coletului și/sau refuzi achitarea contravalorii mărfii.
În cazul în care constați daune ale coletului (coletul este rupt, desigilat, cu urme de umezeală, există suspiciunea că produsele sunt sparte/scurse etc.), acestea trebuiesc menționate pe loc și în mod expres pe foaia de livrare și îi vei cere curierului să returneze coletul către Planet Wild, nefiind necesară achitarea vreunei taxe. În cazul în care coletul pare a fi intact și totuși în interiorul lui, atunci când l-ai deschis, ai găsit produse sparte, topite, rupte, desigilate etc. te rugam să faci imediat poze cu conținutul așa cum l-ai deschis, fără a scoate produsele din cutie. Pozele pe care ni le vei trimite, reprezintă justificarea noastră, în relaționarea cu curierul, vizavi de modul de ambalare și daunele produse. În ambele cazuri, te rugăm să ne anunți imediat, pentru a-ți trimite în cel mai scurt timp posibil un nou colet, înlocuindu-ți produsele deteriorate. Vei lăsa astfel, în seama noastră, toate grijile legate de transport. Nu-ți rămâne decât să te bucuri de produsele comandate.